Salgsbetingelser

Frakt og levering

All vår distribusjon skjer fra vårt hovedlager på Osterøy utenfor Bergen. Vi sender de fleste ordrene innen 1-4 virkedager fra bestillingsdato.

I kampanjeperioder og ved bestilling av større ordre må det påregnes noe lenger leveringstid.

Hvor leverer Tøsse Mølle?

Vi leverer pakker over hele fastlands-Norge. Normalt vil vi levere til ditt nærmeste utleveringssted for transportøren (Posten/Bring), men om nærmeste utleveringssted er fullt (i kampanjeperioder og før jul) kan en måtte regne med at transportør må velge et utleveringssted som defineres som nærmeste neste ledige sted.

Frakt og Fri Frakt

Alle ordrer over 799 kroner leveres fraktfritt til utleveringssted. Du vil motta sporing og melding om henting fra vår partner Posten/Bring.

Fraktpris for ordre under 799 kroner er 119 kroner til utleveringssted og 149 kroner for hjemlevering når du velger dette ved utsjekk.

Hente ordre selv

Det er mulig å hente din ordre på vårt lager i Tyssebotn på Osterøy mellom klokken 15.00-16.00 alle hverdager. Ordren må være forhåndsbestilt og vil alltid være klar til henting dagen etter bestilling - og betales med VIPPS 731132.

Til deg som har fått pakke til utleveringssted

Hentefristen på utleveringssteder er 14 dager.Posten/Bring tilbyr hjemlevering via sin sms- og apptjeneste i tilfelle du velger å ombestemme deg og ønsker pakken levert hjem.

Uavhentede pakker fra postkontor

Ved uavhentet pakke på utleveringssted vil du bli fakturert kr 300,- som dekker frakt/returfrakt i tillegg til omkostninger. 

Mangel eller feil ved leveranse eller vare

Send oss en e-post til post@tossemolle.no. Husk å gi oss informasjon om kundenummer, ordrenummer og varenummer på varen. Vi svarer deg så fort som mulig etter at vi har funnet ut hva som har skjedd eller har fått rettet opp feilen. Dersom du har fått feil vare, eller det mangler en vare i pakken, refunderer vi beløpet.

Retur av vare - Angrerett

Ønsker du å returnere en eller flere varer du har kjøpt kontakter du oss på post@tossemolle.no. Varen(e) må være uåpnet og i originalemballasje. Benytt angrerettskjema og vi sender deg en returfraktseddel. Vi tilbyr angrerett i 30 dager og sørger for rimeligste returfrakt for deg om du velger å returnere varen(e) innen 30 dager fra mottak.

Er varen skadet under transport?

Dersom varen er skadet under transport, er det viktig at du følger punktene nedenfor. Ta vare på den originale emballasjen og produktet.

Dersom pakken er skadet når du henter pakken, skal skademelding skrives ut på utleveringsstedet (post i butikk) eller anmerkes til budet. Send en mail til post@tossemolle.no kundenummer, ordrenummer, varenummer og bilde
av skaden.

Vår kundeservice vil ta den mest hensiktsmessige avgjørelsen om erstatning ettersendes eller tilbakebetales. Kundeservice kan også be deg som kunde returnere det som er skadet tilbake til oss (for vår kostnad selvsagt).

Har du mottatt feil vare?

Send oss en e-post til post@tossemolle.no og fortell hva som har blitt gjort feil. Husk å gi oss informasjon om kundenummer, ordrenummer, varenummer og hvilken vare som er feil. Du må informere oss om eventuelle feil innen 3 virkedager etter at du har hentet produktet.

Vår kundeservice vil ta den mest hensiktsmessige avgjørelsen om erstatning ettersendes eller tilbakebetales. Kundeservice kan også be deg som kunde returnere det som er feillevert tilbake til oss (for vår kostnad selvsagt).

Andre reklamasjoner

Skulle en vare etter en tid ikke ha den kvalitet som forventes så ønsker vi at du kontakter oss på post@tossemolle.no. For raskest behandling av din reklamasjon bør e-posten inneholde kundenummer, ordrenummer, batchnummer, best-før dato og varenummer.

Vår kundeservice vil behandle alle reklamasjoner etter forbrukerkjøpsloven. Kundeservice kan også be deg som kunde returnere det dårlige/feile produktet til oss (for vår kostnad selvsagt).

Sikkerhet og personvern

Vi lover å håndtere personopplysninger som blir lagt igjen på tossemolle.no på en trygg måte. For at du kan handle på tossemolle.no, trenger vi personopplysninger som navn, adresse og e-postadresse. Vi er pålagt å oppbevare denne informasjonen i forbindelse med regnskapsføring og ved garanti- og returordninger.

Tøsse Mølle forholder seg til GDPR reglene. Tøsse Mølle er forpliktet iht GDPR artikkel 6 nr. 1 punkt b og c.